عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 11 تير 1403
بازدید : 4
نویسنده : mozhgan

آیا در سفر به مدرن‌ترین شهر خاورمیانه، تجربه‌ای از آداب و رسوم مردم دبی به خاطر دارید؟ برای بسیاری از افرادی که به این شهر سفر می‌کند، فرهنگ مردم دبی بسیار جذاب است. با توجه به اینکه دبی یکی از قطب‌های گردشگری و حتی مهاجرپذیر در خاورمیانه است؛ اما مردم دبی به مهمان‌نوازی و خونگرمی ‌معروف هستند. از آداب و رسوم مردم دبی می‌توان به رقص و شعر اشاره کرد. برگزاری رویدادهای شعر بین‌المللی در این شهر بسیار پررونق هستند و رقص عربی در دنیا زبانزد است. اگر به آداب و رسوم مردمان دبی علاقه دارید و مایلید با آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

مذهب و زبان مردمان دبی

دبی بخشی از کشور امارات متحده عربی است که بیشتر مردم آن مسلمان و سنی‌مذهب هستند. با این توضیح باید بدانید که بیشتر روابط اجتماعی و سیاسی امارات بر حسب دین و شریعت اسلام اجرا می‌شود. اما به‌دلیل اینکه این شهر میزبان گردشگرها و مهاجرهای مختلفی از سراسر دنیا است، آزادی مذاهب در امارات و دبی وجود دارد. هندوئیسم، مسیحیت و بودائیسم جزو مذاهب رایج در دبی هستند، اما توجه داشته باشید که اجازه تبلیغ ادیانی غیر از اسلام ممنوع است.

علاوه‌بر این، مسلمان‌ها اجازه تغییر دین ندارند و افرادی که سعی در تغییر دین افراد مسلمان داشته باشند، از کشور امارات اخراج می‌شوند. به‌طور مثال خواندن انجیل در دبی غیر قانونی نیست، اما پیشنهاد آن به یک مسلمان و ترغیب افراد برای تغییر دین جرم محسوب می‌شود.

سایر مقالات : راهنمای جامع هزینه سفر به دبی با تور

از طرفی هم با توجه به اینکه تعداد زیادی از جمعیت دبی را افراد مهاجر تشکیل داده‌اند، مردم به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، اما زبان اصلی مردمان دبی، عربی است. درحقیقت، به غیر از زبان عربی که زبان اصلی و جزو آداب و رسوم مردم دبی است، زبان‌های سایر کشور‌ها هم در شهر دبی به گوش می‌رسد که عبارتند از:

فارسی

هندی

اردو

بنگالی

چینی

پس اگر به زندگی در دبی فکر می‌کنید، احتمالا از لحاظ زبان با مشکلی مواجه نشوید؛ اما بهتر است با سایر جنبه‌های زندگی در این شهر نیز آشنا شوید

سایر مقالات : معرفی جاهای دیدنی دبی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com